szkoła się zaczęła i tyle wczoraj o tej godzinie to byśmy sobie jeszcze chodzili po plaży a tak dupa ;(
plan może nie jest najgorszy?! klasa jak to klasa nie możesz patrzeć na te gęby oprócz mojej Asiulki <3
nowi nauczyciele to mi się nie podoba ! matma ;( chyba sie poryczę ! ale co mam zrobić trzeba się uczyć :D ważne że mam AŚKĘ.... a Bartek niech nie cieszy banana bo jutro do pracy będzie szedł i zobaczymy ;*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz