sobota, 22 września 2012

Warszawa....

Parę zdjęć z Warszawy.... tęsknię może dziwne ???!! wiem że nażerałam ale jak już pojechała to mi się podobało !!! <3







No i mam

Zastanawiałam się kiedy dostane pierwszą jedynkę..... i zaliczyłam pierwszą jedynkę z z polskiego z lektury ale nie dlatego że nie przeczytałam bo przeczytałam streszczenie ale nie za bardzo pasowało do tego jakie były pytania :( no cóż
Czeka mnie ciężki tydzień kartkówki,odpowiedzi muszę się przygotować więc znowu pewnie nic nie napiszę ale Kocham swoją klasę <3

środa, 19 września 2012

weekend....Warszaw... null nauki :D

mam trochę wolnego czasu więc napiszę coś o tej Warszawie (weekend) Myślałam że będzie masakrycznie w ogóle nie chciałam tam jechać (jechałam do mojego chrzestnego ; adwokata) Wyjechaliśmy o godzi 7.30 i wszystko fajnie do Konina potem wszystko się skończyło. Tata w czwartek kupił nowy samochód i niestety zeksóła się skrzynia biegów trzeba było nas odholować (500zł) do Konina i tam do mechanika. My czekaliśmy na mamę i Arka z tatą u mechanika (ok 2h) więc nie tak źle i potem ruszyliśmy!!
Jak w samej Warszawie??? nie było tak źle jak mi się wydalało synek Emi (Emanuel) śliczny radosny: dom duży wielki przestrzenny, jego żona całkiem całkiem! A sam chrzestny myślała że będzie gorzej ale ciesze się że pojechała (do zobaczenia za 5 lat heheh)  A Warszawa jako miasto piękna !!! najbardziej mi się podobała w centrum Kopernik i widoki z Wieży Kultury. 
Starówka i oczywiście knajpka Magdy Gessler !!! WIDZIAŁAM NA WŁASNE OCZY 

wtorek, 18 września 2012

Jest !!!

Uczyłam się dzień w dzień przez cały tydzień i wreście są efekty dostałam 4+ z niemieckiego i jestem z siebie dumna jeszcze tylko z gegry 5 i jestem w siódmym niebie ale to w czwartek  a no i angielski ale to z górki !!! do zobaczenia w piątek buziaki ziemniak 

piątek, 14 września 2012

babeczki z wiśniami i biała czekoladą

Tak obiecałam wiec jest pyszne babeczki (muffiny) moje najukochańsze I love 

Muffinki z wiśniami, białą czekoladą i bananem. Przepis Nigelli.
Niesłychanie bananowe. Bardzo słodkie i pachnące. Zawierają suszone lub świeżę wiśnie. Teraz, latem tylko świeże. Czekolada się topi i w całości wsiąka w muffinki. Przepis Niegelli z 'How to be a domestic goddess'.

Składniki na 12 muffinek:
125 g masła 
160 g cukru pudru 
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii 
3 dojrzałe banany
4 łyżki kwaśnej śmietany
2 jajka
1 łyżeczka sody
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia  
300 g mąki
50 g wiśni, wydrylowanych
50 g białej czekolady, posiekanej
Piekarnik rozgrzać do 180 stopni Celsjusza. Formę do muffinek wyłożyć bibułkami.?

W większym rondelku rozpuścić masło. Ściągnąć z palnika, dodać cukier, wanilię, ostudzić. Wlać śmietanę, dodać jajka i wymieszać trzepaczką lub mikserem.? Banany rozgnieść widelcem. 
Mąkę, sodę i proszek wymieszać w drugiej misce. Dodać mokre składniki z pierwszej, wymieszać. Dodać rozgniecione banany. Wymieszać ponownie. Na końcu wrzucić wiśnie i białą czekoladę, wymieszać.

Nałożyć do papilotek gotowe ciasto do 3/4 wysokości.  Piec 20 minut.
Nie do końca się zgadza ale ma zachęcać 


wtorek, 11 września 2012

Koniec :D

Nie wyrabiam z tą nauką zaraz strzele sobie kulkę w łeb :( 
Wiem że trochę zaniedbałam bloga i przepisy ale obiecuje że coś z przepisów wpiszę <3 
mam taką zapierdalając że się nie wyrabiam :( 
życie mi powodzenia (przesyłam buziaki)

sobota, 8 września 2012

Takie ciacho ;D

Takie moje guru w ciachach jest Cassilas który ma piękną narzeczoną ale to jest platoniczna miłość. Mi odpowiada. Na razie nie jestem zakochana w nikim bo nie ma takiej zajebistej osoby (hahah) A i jeszcze jak mogłam o nim zapomnieć wszyscy kochają się w Lewandowskim a ja nie jest przereklamowawszy mnie czaruje sobą Przemek Tytoń tak piłkarz z holenderskiego klubu ma piękną twarz jest ciachem.
A oto moje dwa ciacha !!







PS Napisze chyba w pon o nowych babeczkach z białą  czekoladą !!!!!! (polecam,zapraszam)


Pierwszy tydzień zaliczony ;)

Jest już za pierwszym tygodniu :) jest fajnie, klasa też ale nauki za dużo !!! pytałam się koleżanek i one nic nie maja jeszcze a ja każdego dni muszę się uczyć gegry BHP historii polskiego angielskiego niemieckiego matmę  Ja mam szkołę na wysokim poziomie nie wiem czy mam się cieszyć czy martwić 

środa, 5 września 2012

Pierwsze dni szkoły

Oj ! ciężko będzie nauczyciele bardziej wymagający niż w gimnazjum, tyle do nadrobienia trochę tym wszystkim się stresuje !! Ale trzeba wziąć się w garść i zacząć się uczyć. Już zapowiedziana lektura, kartkówka, odpowiedź, zadanie domowe- masakra! Ale cieszę się że są fajne koleżanki nie palą nie piją fajnie się gada no może poza Alicją która lubi dominować! ale trzeba dać rade jeszcze nie wiem jak z językami, matematyka, chemia i biologia!! To jest to czego się obawiam !!! a oprócz tego pełno wydatków strój,badania, książki wszyscy oburzają  się skont wziąć na to kasę hello 

poniedziałek, 3 września 2012

szkoła ;)

No i już się zaczęło przez następne kolejne 10 miesięcy będę wstawała o 6.00-7.00 rano żeby zdążyć na 8 
:( klasa fajna ale nie mogę jeszcze oceniać bo znamy się tylko z cześć jestem Asia Zosia Kasia....  jutro zobaczymy chłopacy <3 też są fajni szczególnie jeden Kamil Makowiecki ciacho Ale jest jeszcze pełno innych ślicznych dziewczyn. Nie wiem jakie będą relację między mną a dziewczynami mam nadzieje że ok i będziemy fajnie spędzać czas bo wydają się miłe !!!