poniedziałek, 31 grudnia 2012
Sylwester....
Ja siedze w domu i oglądam Polsat bo mi się nie chce iść na żadną domówkę imprezkę i inne ja w ogóle nie widze nic wspanialszego z dzisiejszego dnia :) dla mnie dzień jak dzień tylko że jutro już będzie 2013 ;)
czy to będzie dobry rok nie wiem ?! mam nadzieje ... :DDD
Czy ja ma postanowienia ... Tak się wczoraj zastanawiałam ... i coś sobie wymyśliłam,że tak...
1. chciałabym wiecej wstawauć na ten blog przepisów, niż raz w tygodniu tak jak przez ostni rok ;)
2. żeby ten blog przetrwał jak najdłużej :D
3. dalej w szkole wygrywać cukiernicze konkursy (I już wygrałam :D, notka i zdjęcie było )
4.mieć lepsze oceny (chociaż niektórzy twierdzą że mam dobre i ich pozdrawiam )
5. być nadal taka uśmiechnięta jak jestem
6.żeby w końcu ktoś normalny zakochał się we mnie :D nie same świry <3 (Kacper ;*)
No i mam dla was życzenia
Żebyście nadal odwiedziali mojego bloga
żebyście byli szczęśliwi zakochani
żeby ten rok był lepszy o 100% od 2012
żebyście po prostu cieszyli się życie
Pozdrawiam WAS KOCHANI <3
czy to będzie dobry rok nie wiem ?! mam nadzieje ... :DDD
Czy ja ma postanowienia ... Tak się wczoraj zastanawiałam ... i coś sobie wymyśliłam,że tak...
1. chciałabym wiecej wstawauć na ten blog przepisów, niż raz w tygodniu tak jak przez ostni rok ;)
2. żeby ten blog przetrwał jak najdłużej :D
3. dalej w szkole wygrywać cukiernicze konkursy (I już wygrałam :D, notka i zdjęcie było )
4.mieć lepsze oceny (chociaż niektórzy twierdzą że mam dobre i ich pozdrawiam )
5. być nadal taka uśmiechnięta jak jestem
6.żeby w końcu ktoś normalny zakochał się we mnie :D nie same świry <3 (Kacper ;*)
No i mam dla was życzenia
Żebyście nadal odwiedziali mojego bloga
żebyście byli szczęśliwi zakochani
żeby ten rok był lepszy o 100% od 2012
żebyście po prostu cieszyli się życie
Pozdrawiam WAS KOCHANI <3
piątek, 28 grudnia 2012
Święta święta i po.....
Więc mamy jeszcze okreś święteczny ;)
został nam jeszcze sylwester wszystcy tak na niego czekają a ja jakoś w ogóle nie !!? nie wiem czym ludzie się tak podniecają :)
Już za pięć dni wrócimy do szkoły pracy i znowu będziemy siedzieć nad książkami modlić się o dobro oceny chodzić wcześniej spać :D
z jednej strony się cieszę bo spotkam się z moja klasa :) która na prawdę jest fajna a z drugie nie pani od matmy :) jak w tych kawałach najgorsza :D
No i occzywiście na diete Amerykańska przechodzę na serio od stycznia a teraz już zaczynam chamować się z jedzeniem ^^ jest to dieta którą już stosowałm wiec sprawdzona i oczywiście wklepiej tą diete w najbliszym czasie, może i wam pomoże :)
bo ja mam już dość jedzenia a na prawde mam tego w lodówce pełno ;)
więc jej w ogóle nie otwieram
A z innej beczki ;)
dostałam dwie świetne książki kulinarne
1. Encyklobedia kulinarna jest tam wszystko od samego początku jak powinniśmy użądzić kuchnie jakie kupić urządzenia, jakie są potrzebne przybory do kuchni :)
jak urządzić jadalnie jakie powinno być oświetlenie
Jak powinny wyglądać nasze posiłki propozycję tygodniowym MENU DIETY <3
Zupy przystawki dania mięsne rybne przetwory napoje desery
nakrycia stołu i menu na śluby, urodziny,chrzciny pogrzeby
po prostu ful wypas :)
2. Włoska księżka kulinarna przepisy są proste tresciwie bez wywijania ;) Są tak makarony <3 przystwki zupy mięsa ryby pięknie oprawione książka przejżysata aż chciało by się gotować jutro próbuje pierwszy przepis :)
zjęcia oczywsiście zrobie i wklepie na bloga i podam tytuły książkek ^^
został nam jeszcze sylwester wszystcy tak na niego czekają a ja jakoś w ogóle nie !!? nie wiem czym ludzie się tak podniecają :)
Już za pięć dni wrócimy do szkoły pracy i znowu będziemy siedzieć nad książkami modlić się o dobro oceny chodzić wcześniej spać :D
z jednej strony się cieszę bo spotkam się z moja klasa :) która na prawdę jest fajna a z drugie nie pani od matmy :) jak w tych kawałach najgorsza :D
No i occzywiście na diete Amerykańska przechodzę na serio od stycznia a teraz już zaczynam chamować się z jedzeniem ^^ jest to dieta którą już stosowałm wiec sprawdzona i oczywiście wklepiej tą diete w najbliszym czasie, może i wam pomoże :)
bo ja mam już dość jedzenia a na prawde mam tego w lodówce pełno ;)
więc jej w ogóle nie otwieram
A z innej beczki ;)
dostałam dwie świetne książki kulinarne
1. Encyklobedia kulinarna jest tam wszystko od samego początku jak powinniśmy użądzić kuchnie jakie kupić urządzenia, jakie są potrzebne przybory do kuchni :)
jak urządzić jadalnie jakie powinno być oświetlenie
Jak powinny wyglądać nasze posiłki propozycję tygodniowym MENU DIETY <3
Zupy przystawki dania mięsne rybne przetwory napoje desery
nakrycia stołu i menu na śluby, urodziny,chrzciny pogrzeby
po prostu ful wypas :)
2. Włoska księżka kulinarna przepisy są proste tresciwie bez wywijania ;) Są tak makarony <3 przystwki zupy mięsa ryby pięknie oprawione książka przejżysata aż chciało by się gotować jutro próbuje pierwszy przepis :)
zjęcia oczywsiście zrobie i wklepie na bloga i podam tytuły książkek ^^
czwartek, 27 grudnia 2012
poniedziałek, 24 grudnia 2012
Wigilia
Ja już po wigili ;)
po życzeniach po prezentach
więc piszę do was
w tym wpisie chce z wami podzielić się moimi babeczkami i ulubionymi bąbkami ;)
po życzeniach po prezentach
więc piszę do was
w tym wpisie chce z wami podzielić się moimi babeczkami i ulubionymi bąbkami ;)
sobota, 22 grudnia 2012
Święta
....tak już w zasadzie za dwa dni święta Bożego Narodzenia na który tak wszyscy się przygotowywali ;)
....Jeden dzień a przygotowań przez cały miesiąc jedna choinka a w domu iglia pełno ;)
....życzenia które pewnie i tak się nie spełnią :)
....Sylwester 2012/2013 w którym mam zamiar się opierdalać i wiele innych spraw ;)
.....a za tydzień spowrotem do nich do mojem klasy która zupełnie nie jest zgrana ale cóż :D
.....Wcale nie czuje tej atmosfery, śniegu jak zwykle brak ;) , nic nowego
.....ogólnie jak chodziłam do szkoły to nażekałm że nie mam na nic czasu a teraz mi się .....nudzi hihihih ;)
.....choinka nawet nie ubrana ;)
.....chyba ię spać ;)
....Jeden dzień a przygotowań przez cały miesiąc jedna choinka a w domu iglia pełno ;)
....życzenia które pewnie i tak się nie spełnią :)
....Sylwester 2012/2013 w którym mam zamiar się opierdalać i wiele innych spraw ;)
.....a za tydzień spowrotem do nich do mojem klasy która zupełnie nie jest zgrana ale cóż :D
.....Wcale nie czuje tej atmosfery, śniegu jak zwykle brak ;) , nic nowego
.....ogólnie jak chodziłam do szkoły to nażekałm że nie mam na nic czasu a teraz mi się .....nudzi hihihih ;)
.....choinka nawet nie ubrana ;)
.....chyba ię spać ;)
piątek, 21 grudnia 2012
A tak ...
1. życjemy to znaczy że majom się pomyliło ;)
2. zakończyła się szkołą trochę wolnego przemyśleń fajnie ;)
Znalazłam w necie więc wstawiam ;)
Jak będzie my się chciało i dostabe to wstawie zdjęcie mojej klasy <3
czwartek, 20 grudnia 2012
Został tylko jedeń dzień
a) do końca świata
b) chodzenia do szkoły (2h wigilie ;))
I w końcu święta muszę się wziąść na porządki bo życie w chlewie :P a w końcu świąta ale nie wiem czy się opłaca bo jutro i tak zginiemy ;)
a mam też zdjęcia i przepisy ale to wszystko jutro jak już będze miął wolne dzisiaj chce po prostu się po opierdalać !!! :D
a) do końca świata
b) chodzenia do szkoły (2h wigilie ;))
I w końcu święta muszę się wziąść na porządki bo życie w chlewie :P a w końcu świąta ale nie wiem czy się opłaca bo jutro i tak zginiemy ;)
a mam też zdjęcia i przepisy ale to wszystko jutro jak już będze miął wolne dzisiaj chce po prostu się po opierdalać !!! :D
środa, 19 grudnia 2012
Konkurs
Dzisaj konkurs :) nie mogłam uwierzyć ale my Alina Ewka i JA zajeliśmy 1 miejsce <3
A z mojej klasy druga trójka Tomek Alicja i Daniel zajeli 2 miejsce gratuluję wam <3
wtorek, 11 grudnia 2012
Pierniczki, przepis podstawowy
Składniki:
1kg mąki pszennej
0,5kg miodu pszczelego
1,5 łyżki oleju
4 jajka
2 łyżki kakao
2 łyżki masła
3 łyżeczki sody oczyszczonej
25 dag cukru
przyprawa do piernika
Wykonanie:
Miód, cukier, kakao, masło oraz przyprawę do piernika wsypujemy do garnka i gotujemy, mieszając od czasu do czasu, aż do wszystkie składniki rozpuszczą się i połączą ze sobą. Następnie odstawiamy do ostudzenia.
Na stolnicy wsypujemy mąkę, sodę oczyszczoną, dodajemy jajka i olej, a następnie ostudzoną masę i wszystko razem wyrabiamy na ciasto. Formujemy kulę, zawijamy w folię i wstawiamy na ok 2 godziny do lodówki (można wstawić do zamrażalnika na jakieś 30min jeśli nie chcemy tyle czekać). Po wyjęciu ciasto dzielimy na mniejsze części i każdą z nich rozwałkowujemy na oprószonej mąką stolnicy na ok. 3-5mm. Foremkami wycinamy kształty. Pierniczki układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i wstawiamy do nagrzanego na 180 stopni piekarnika. Pieczemy ok 12-15min. Po ostudzeniu pierniczki można udekorować lukrem, a następnie schować do pojemnika by kruszały do świąt. ( Co prawda u mnie rzadko kiedy dotrwają one do świąt :). )
Jeśli chcemy by pierniczki wisiały na choince, przed upieczeniem można zrobić im dziurki, by później przewlec przez nie sznurek.
Uwaga: z tej porcji wychodzi naprawdę sporo pierniczków. Jeśli chcecie zrobić mniejszą porcję, można zmniejszyć proporcje o połowę. A jeśli wolicie bardziej słodkie, dodać więcej cukru.
Jestem z siebie dumna zadowolona szczęśliwa !!!
Udało się dostałam ja z Biologi 4- ze sprawdzianu szok ale należało mi się uczyłam się prawie tydzień
Jutro poprawia spr z historii błagam chociaż 4-/ 3+ :)))))
... i z fizyki uczyłam się tyle czasu myślałam że dostane 3 przynajmniej bo zadania to masakra a tu dwa
wiec zgłaszam się do odpowiedzi bo tak nie może być
w czwartek przekleństwo angol :)
mam dla was przepis na pierniczki <33333
Udało się dostałam ja z Biologi 4- ze sprawdzianu szok ale należało mi się uczyłam się prawie tydzień
Jutro poprawia spr z historii błagam chociaż 4-/ 3+ :)))))
... i z fizyki uczyłam się tyle czasu myślałam że dostane 3 przynajmniej bo zadania to masakra a tu dwa
wiec zgłaszam się do odpowiedzi bo tak nie może być
w czwartek przekleństwo angol :)
mam dla was przepis na pierniczki <33333
sobota, 8 grudnia 2012
czwartek, 6 grudnia 2012
święta
Na święta i takie wieczora pogodę nadaje się świetnie nadaje się kubek kakao i do tego dobra księża albo muzyka !!! lub ja w moim przypadku zeszyt od przedsiębiorczość :/
6 grudnia
....tak dzisiaj są Mikołajki co oznacza że do Świąt Bożego Narodzenia już za 2 tygodnie
....zaczyna się szukanie prezentów oszczędzanie każdego grosza, żeby tylko mieć kase
....Spadł już pierwszy śnieg <3 jak na Mikołaja przystało
...jest na dworze bardzo bardzo ładnie :P a ja chora lol xd
.....ja chce do szkoły na wojny śnieżne chce do Kacpra coraz jesteśmy dla siebie bliski (pani Bąk)
....a tu mam kilka zdjęć z miast i ogólnie świątecznych
.....we wtorek kupuje lampki i zawieszam w pokoju będzie pięknie <3333
....zaczyna się szukanie prezentów oszczędzanie każdego grosza, żeby tylko mieć kase
....Spadł już pierwszy śnieg <3 jak na Mikołaja przystało
...jest na dworze bardzo bardzo ładnie :P a ja chora lol xd
.....ja chce do szkoły na wojny śnieżne chce do Kacpra coraz jesteśmy dla siebie bliski (pani Bąk)
....a tu mam kilka zdjęć z miast i ogólnie świątecznych
.....we wtorek kupuje lampki i zawieszam w pokoju będzie pięknie <3333
niedziela, 2 grudnia 2012
Jest
Już w Warszawie jest na Starym Rynku choinka już są lampki już są Kolendy już jest pięknie ;) <3
A za pomniałam w poprzedniej notatce napisać że święta bez filmu Listy do M to w ogólne nie ma świąt <3
A za pomniałam w poprzedniej notatce napisać że święta bez filmu Listy do M to w ogólne nie ma świąt <3
Kilka faktów
Słucham sobie LemOn http://www.youtube.com/watch?v=69Iv75zpH48
... i tak mnie naszło na przemyślenia w ten niedzielny wieczór
szkoła oceny nie jest rewelacyjnie ale nie jest źle chodziarz z biologią to nie wiem :(
chłopacy i tu jest ciężko :0 sama nie wiem co mam rodzić chłopaka ostatni miałam w II gim no hellow!!
nie wiem co Kacper który aktualnie mi się podoba ;) podoba mi się za piękny uśmiech którym się do mnie uśmiecha za to że chodzi do mnie do klasy za to jak mnie nazywa specyficznie ale inaczej, ale musi mi wystarczyć buziak na dzień dobry a wolała bym coś jeszcze nie wiem co on widź w Oli i Juli !! przecież one mają chłopaków ;) no ja mam też chodzić z cyckami na wieszczu lol xD one nawet ładne nie są ale trudno będę czekaj ....<3 mam nadzieje że z Dorotą !! wyprawimy swoje urodziny razem tam się upije i mu powiem że mi się podoba !!!
Wiem zaniedbałam bloga z przepisami :) przepraszam postaram się na drobić szczególnie że święta idą
czekam na śnieg i bitwy śnieżne <3
No a co do grudnia jejjejejjej nareście mamy mój wyczekany grudzień mój ulubiony.....
już w czwartek Mikołajki <3 za trzy tygodnie świata <33333
Uwielbiam ten przedświąteczny zamęt zakupy przystrajanie domów pokojów ogrodów jak można tego nie lubić zapach choinki pierniczki <3333 no mój raj <3333333
sobota, 1 grudnia 2012
Sobota
Jest to sobota :)
ale nie ma dobrego humoru :(
pogodziłam się za Aśką <3
z dziewczynami jest ok
są najlepsi ;)
pełno ocen do poprawy :((((
czwartek, 22 listopada 2012
I tak ..?
zbliżamy się powoli do weekendu jeszcze tylko piąteczkę sprawdziany dwa i dom <
biologia jakoś idzie ale strasznie :/
polski poprawiony :)
oceny mam nie najgorsze oprócz biologi
ale nie jest łatwo
chce już wakacje <3
do jutra :)
ma fajny przepis na ciasto jeee :P
piątek, 16 listopada 2012
Weekend
I znowu mamy weekend to za weekend jak w poniedziałek musimy iść do szkoły a w niedziele i sobotę się uczyć nie ? kiedy mamy odpocząć jak w tygodniu się uczymy ? a w weekendy uczymy się na pon i inne dni!?
Nie wiem jak wy ale ja w tym tygodniu mam przesrane dosłownie codziennie po kilka kartkówek nawet dziennie no helowwww !! a nauczyciele o uczniach zupełnie nie myślą a we wtorek wywiadówka :/ ale nie mam co się martwić bo mama o moich "osiągnięciach" wiem !!! Ale martwię się to biologią :( och martwię co to będzie to ja nie wiem :((
piątek, 9 listopada 2012
czwartek, 8 listopada 2012
Czwartek
Znalazłam dla was ten przepis nie bez przyczyny... Jesteście ciekawi dlaczego ?! a dla tego że dzisiaj kupiłam sobie foremkę do tart i mam zamiar już jutro ją wykożystać, przetestować
...... a jeżeli chodzi o szkołę to nie jest źle uczymy się uczymy odpowiedzi ustne zaliczone na 4- z niemca i angola wiec jestem z siebie dumna nie wiem skąd Tomek miał odpowiedzi z historii ale bardzo bardzo mu dziękuje bo by było źle juto piątek <3 mamy tylko spr z tech gastronomicznej ale luzik ponieważ mam ściągę a resztę się nauczyłam.(...) wiec do zobaczenia w sobotę wieczorem
PS wielki finał Bitwy na glosy zapraszam do TVP 2 na 20.10 Ewa Farna& Andrzej Piaseczny
składnik
kruchy spód
- mąka [250 g]
- masło [125 g]
- żółtko z jajka [2 szt.]
- cukier puder [2 łyżki]
- ekstrakt waniliowy [1 łyżeczka]
- Wierzch
- cukier [0.5 szklanki]
- żółtko z jajka [5 szt.]
- mąka [0.25 szklanki]
- mleko [1.5 szklanki]
- ekstrakt waniliowy [2 łyżeczki]
Przygotowanie:
Mąkę siekamy z cukrem pudrem i masłem. Dodajemy żółtko, gnieciemy ciasto. Chowamy do lodówki na 45 minut. Rozwałkowujemy, przenosimy do formy na tartę, robimy dziurki widelcem. Przygniatamy obciążnikiem (może być woreczek z fasolą, ale kilka pogniecionych fragmentów folii aluminiowej też się sprawdza). Pieczemy ok. 15-20 minut w 190 stopniach, wyjmujemy obciążenie, po czym pieczemy aż do zrumienienia (zwykle ok. 10 minut, należy pilnować). Zostawiamy w formie do schłodzenia.
W garnku mieszamy żółtka, cukier i mąkę. Podgrzewamy mleko z ekstraktem waniliowym (nie doprowadzamy do wrzenia!) i gorące wlewamy do kogla. Stale mieszając podgrzewamy masę aż zgęstnieje (na początku jest jak woda). Od razu wylewamy na ciasto, bo inaczej na wierzchu zrobi się nieestetyczny kożuch. Wykładamy na wierzch maliny, odstawiamy do wystygnięcia.
W garnku mieszamy żółtka, cukier i mąkę. Podgrzewamy mleko z ekstraktem waniliowym (nie doprowadzamy do wrzenia!) i gorące wlewamy do kogla. Stale mieszając podgrzewamy masę aż zgęstnieje (na początku jest jak woda). Od razu wylewamy na ciasto, bo inaczej na wierzchu zrobi się nieestetyczny kożuch. Wykładamy na wierzch maliny, odstawiamy do wystygnięcia.
piątek, 2 listopada 2012
Wolne
Trochę wolnego nie pogardzę wiec jest nareście 4 dni wolnego <33333333333 KOCHAM
ale co z tego jak do tego wszystkiego pełno nauki jak ja nie na widzę angielskiego i niemieckiego :((((
nie na widzę szkoły !!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj mam nadzieje że byliście na grobach i nie zapomnieliście o sowich bliskich kocham was !!! <3333 do następnej niedzieli :DDDDDDDDD
sobota, 27 października 2012
Niespodzianka
Mam dla was niespodziankę wyjdźcie na dwór balkon i zobaczcie śnieg prószy <3 na ten widok czekam cały rok i jest pada. Marzenia się spełniają hehehe <3 czekajcie na wieczór bo wchodzi mój przerobiony przepis z moją weną na babeczki Halloween
A święta coraz bliżej ! ;)
piątek, 26 października 2012
Wolne!!
Nareście weekend <3 czekałam cały tydzień mam już 5 jedynek :(... ale nie martwmy się!!! cały czas się uczę wiec się nie załamuje tylko robię to co do mnie należy!! Już tylko 3 dni i znowu przerwa 4 dniowa na którą strasznie czekam a w sobotę przepis na HALLOWEEN < 3
ZAPRASZAM ;)
czwartek, 18 października 2012
wtorek, 16 października 2012
Polska
..... Polska biało-czerwoni....Polska biało-czerwoni
dzisiaj gramy więc cała polska siedzi na dupie i ogląda <3
żeby w końcu Polska wygrała z Anglia
i koniec kropka.
Tytoń pamiętaj liczymy na Ciebie <3
poniedziałek, 15 października 2012
Ciasteczka
ciasteczka z drążami
jajko 1
cukier 150g
cukier waniliowy 2 łyżeczki
mąka 300g
kolorowe drąże
masła 150g
masło+ cukier+ proszek do pieczenia+ cukier. waniliowy+ stopniowo mąkę+ jedno jajko
PROSTE SZYBKIE TANIE
25 MINUT
25 ZŁOTYCH
POLECAM
jajko 1
cukier 150g
cukier waniliowy 2 łyżeczki
mąka 300g
kolorowe drąże
masła 150g
masło+ cukier+ proszek do pieczenia+ cukier. waniliowy+ stopniowo mąkę+ jedno jajko
PROSTE SZYBKIE TANIE
25 MINUT
25 ZŁOTYCH
POLECAM
A JUTRO MECZ POLSKA ANGLIA OGLĄDAMY <3
piątek, 12 października 2012
.....
Polska wygrała z RPA jestem z was dumna kocham was szczególnie ciebie Tytoń ciebie kocha cała Polska. Szkoda że nie było Błaszczykowskiego powodzenia w kurowaniu się <3 <3 <3
Cześć siemako
Dzisiaj tak króciutko ale wpadnijcie jutro...!!
przepisy na ciasteczka !!.... przepyszne
w 25 minut
cztery rodzaje
Zapraszam jutro kochani <3
niedziela, 7 października 2012
GRZYBY
Byłam na grzybach i sprawiło mi to ogromną przyjemność nazbierałam z parę kilo oj będzie się działo
sosik grzybowe, zupy pierogi KOCHAM TO <3 jutro szkoła ciężki dzień biologia ;( trzymajcie kciuki oby chociaż 4-
BOROWIKI
sosik grzybowe, zupy pierogi KOCHAM TO <3 jutro szkoła ciężki dzień biologia ;( trzymajcie kciuki oby chociaż 4-
BOROWIKI
sobota, 6 października 2012
Jestem, piszę !!
Jest!! znalazłam czas by do was napisać ale nie było łatwo!!
Wiec wpierw mam dużo nauki :( Jutro jadę na jabłka i grzyba <3
biologia mnie przeraża :(
.... i ilość tego co muszę zrobić
Mam tylko jedną jedynkę ::D
.... ale dużo dobrych ocen JESTEM Z SIEBIE DUMNA ;)
Miałam pierwsze zajęcia z proc technologicznych było fajne ale straszne zamieszane. Umiem obierać ziemniaki i inne warzywa JESTEM Z SIEBIE DUMNA !!
a już we będą umiała robić jabłka zapiekane sosik borowikowy, fryteczki i placki ziemniaczane ...
środa, 3 października 2012
przepraszam ;)
Bardzo was przepraszam ale nie miałam kiedy napisać wstaje wcześnie chodzę spać późno nie starcza mi na wszystko czasu ! ;) szkoła goni i goni codziennie coś sam nie daje rady nauczyć się na dwa sprawdziany ;( no niestety :( Dlatego nie pisałam dzisiaj piszę krótką notkę żebyście nie zaprzestawali czytania mojego bloga moje notki podam krótsze ale będą;
mam wam dużo do opowiedzenia tylko muszę znaleźć czas usiąść i napisać a jest o czym może piątek? może sobota? może niedziela ? nie wiem ale mowie do zobaczenia
mam wam dużo do opowiedzenia tylko muszę znaleźć czas usiąść i napisać a jest o czym może piątek? może sobota? może niedziela ? nie wiem ale mowie do zobaczenia
sobota, 22 września 2012
Warszawa....
Parę zdjęć z Warszawy.... tęsknię może dziwne ???!! wiem że nażerałam ale jak już pojechała to mi się podobało !!! <3
No i mam
Zastanawiałam się kiedy dostane pierwszą jedynkę..... i zaliczyłam pierwszą jedynkę z z polskiego z lektury ale nie dlatego że nie przeczytałam bo przeczytałam streszczenie ale nie za bardzo pasowało do tego jakie były pytania :( no cóż
Czeka mnie ciężki tydzień kartkówki,odpowiedzi muszę się przygotować więc znowu pewnie nic nie napiszę ale Kocham swoją klasę <3
Czeka mnie ciężki tydzień kartkówki,odpowiedzi muszę się przygotować więc znowu pewnie nic nie napiszę ale Kocham swoją klasę <3
środa, 19 września 2012
weekend....Warszaw... null nauki :D
mam trochę wolnego czasu więc napiszę coś o tej Warszawie (weekend) Myślałam że będzie masakrycznie w ogóle nie chciałam tam jechać (jechałam do mojego chrzestnego ; adwokata) Wyjechaliśmy o godzi 7.30 i wszystko fajnie do Konina potem wszystko się skończyło. Tata w czwartek kupił nowy samochód i niestety zeksóła się skrzynia biegów trzeba było nas odholować (500zł) do Konina i tam do mechanika. My czekaliśmy na mamę i Arka z tatą u mechanika (ok 2h) więc nie tak źle i potem ruszyliśmy!!
Jak w samej Warszawie??? nie było tak źle jak mi się wydalało synek Emi (Emanuel) śliczny radosny: dom duży wielki przestrzenny, jego żona całkiem całkiem! A sam chrzestny myślała że będzie gorzej ale ciesze się że pojechała (do zobaczenia za 5 lat heheh) A Warszawa jako miasto piękna !!! najbardziej mi się podobała w centrum Kopernik i widoki z Wieży Kultury.
Starówka i oczywiście knajpka Magdy Gessler !!! WIDZIAŁAM NA WŁASNE OCZY
Jak w samej Warszawie??? nie było tak źle jak mi się wydalało synek Emi (Emanuel) śliczny radosny: dom duży wielki przestrzenny, jego żona całkiem całkiem! A sam chrzestny myślała że będzie gorzej ale ciesze się że pojechała (do zobaczenia za 5 lat heheh) A Warszawa jako miasto piękna !!! najbardziej mi się podobała w centrum Kopernik i widoki z Wieży Kultury.
Starówka i oczywiście knajpka Magdy Gessler !!! WIDZIAŁAM NA WŁASNE OCZY
wtorek, 18 września 2012
Jest !!!
Uczyłam się dzień w dzień przez cały tydzień i wreście są efekty dostałam 4+ z niemieckiego i jestem z siebie dumna jeszcze tylko z gegry 5 i jestem w siódmym niebie ale to w czwartek a no i angielski ale to z górki !!! do zobaczenia w piątek buziaki ziemniak
piątek, 14 września 2012
babeczki z wiśniami i biała czekoladą
Tak obiecałam wiec jest pyszne babeczki (muffiny) moje najukochańsze I love
Muffinki z wiśniami, białą czekoladą i bananem. Przepis Nigelli.
Niesłychanie bananowe. Bardzo słodkie i pachnące. Zawierają suszone lub świeżę wiśnie. Teraz, latem tylko świeże. Czekolada się topi i w całości wsiąka w muffinki. Przepis Niegelli z 'How to be a domestic goddess'.
Składniki na 12 muffinek:
125 g masła
160 g cukru pudru
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
3 dojrzałe banany
4 łyżki kwaśnej śmietany
2 jajka
1 łyżeczka sody
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
300 g mąki
50 g wiśni, wydrylowanych
50 g białej czekolady, posiekanej
Piekarnik rozgrzać do 180 stopni Celsjusza. Formę do muffinek wyłożyć bibułkami.?
W większym rondelku rozpuścić masło. Ściągnąć z palnika, dodać cukier, wanilię, ostudzić. Wlać śmietanę, dodać jajka i wymieszać trzepaczką lub mikserem.? Banany rozgnieść widelcem.
Mąkę, sodę i proszek wymieszać w drugiej misce. Dodać mokre składniki z pierwszej, wymieszać. Dodać rozgniecione banany. Wymieszać ponownie. Na końcu wrzucić wiśnie i białą czekoladę, wymieszać.
Nałożyć do papilotek gotowe ciasto do 3/4 wysokości. Piec 20 minut.
Nie do końca się zgadza ale ma zachęcać
Muffinki z wiśniami, białą czekoladą i bananem. Przepis Nigelli.
Niesłychanie bananowe. Bardzo słodkie i pachnące. Zawierają suszone lub świeżę wiśnie. Teraz, latem tylko świeże. Czekolada się topi i w całości wsiąka w muffinki. Przepis Niegelli z 'How to be a domestic goddess'.
Składniki na 12 muffinek:
125 g masła
160 g cukru pudru
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
3 dojrzałe banany
4 łyżki kwaśnej śmietany
2 jajka
1 łyżeczka sody
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
300 g mąki
50 g wiśni, wydrylowanych
50 g białej czekolady, posiekanej
Piekarnik rozgrzać do 180 stopni Celsjusza. Formę do muffinek wyłożyć bibułkami.?
W większym rondelku rozpuścić masło. Ściągnąć z palnika, dodać cukier, wanilię, ostudzić. Wlać śmietanę, dodać jajka i wymieszać trzepaczką lub mikserem.? Banany rozgnieść widelcem.
Mąkę, sodę i proszek wymieszać w drugiej misce. Dodać mokre składniki z pierwszej, wymieszać. Dodać rozgniecione banany. Wymieszać ponownie. Na końcu wrzucić wiśnie i białą czekoladę, wymieszać.
Nałożyć do papilotek gotowe ciasto do 3/4 wysokości. Piec 20 minut.
Nie do końca się zgadza ale ma zachęcać
wtorek, 11 września 2012
Koniec :D
Nie wyrabiam z tą nauką zaraz strzele sobie kulkę w łeb :(
Wiem że trochę zaniedbałam bloga i przepisy ale obiecuje że coś z przepisów wpiszę <3
mam taką zapierdalając że się nie wyrabiam :(
życie mi powodzenia (przesyłam buziaki)
Wiem że trochę zaniedbałam bloga i przepisy ale obiecuje że coś z przepisów wpiszę <3
mam taką zapierdalając że się nie wyrabiam :(
życie mi powodzenia (przesyłam buziaki)
sobota, 8 września 2012
Takie ciacho ;D
Takie moje guru w ciachach jest Cassilas który ma piękną narzeczoną ale to jest platoniczna miłość. Mi odpowiada. Na razie nie jestem zakochana w nikim bo nie ma takiej zajebistej osoby (hahah) A i jeszcze jak mogłam o nim zapomnieć wszyscy kochają się w Lewandowskim a ja nie jest przereklamowawszy mnie czaruje sobą Przemek Tytoń tak piłkarz z holenderskiego klubu ma piękną twarz jest ciachem.
A oto moje dwa ciacha !!
A oto moje dwa ciacha !!
PS Napisze chyba w pon o nowych babeczkach z białą czekoladą !!!!!! (polecam,zapraszam)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

















.jpg)































