sobota, 25 maja 2013

a wiec.... !

....dzisiaj się tak trochę obijam niby się uczę niby nie ... na dworze nie zbyt zachęcająco i  chyba szybko się nie zmieni :D słucham fajnej nutki ale to w następnym poście bo tego trochę mam do opisania. A teraz trochę o tym jak ja nie lubie jak wystawiają oceny proponowane bo mi się nigdy nie podobają i potem muszę ustnie wszytko zdawać no niestety a się już nie chce jeszcze jakieś 6 matematyk !!! muszę angola spr napisać i matme to takie najgorsze :/ iść do odpowiedzi zrobić zad domowe to się przeżyje chyba ;p 
A oprócz tego szybka sałata z niczego niestety fotki nie mam :/ bo została pożarta 
Ale 
składnik
sałata 
3 pomidory 
4 rzodkiewki 
sos sałatkowy (kupny)
Kroicie pomidory rzodkiewkę sałatę dzióbiecie wszystko do miski zalewacie i sałatka na cacy ;p 

Smacznego A <3 

PS dzisiaj jeszcze dwa wpisy ale to pewnie pod wieczór zapraszam a o 20.25 przed telewizory np TVP 1 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz