środa, 9 października 2013

Wiem

Wiem , długo nie pisałam i przepraszam ! ;* ale szkoła się zaczęła i trochę szybkim tempem idziemy wiec codziennie mam jakiś spr kart znienacka pytanie wiec jest kiepsko ;(. Ostatnio nie mam też udanych dni bo albo jakieś zaskakujące pytania albo mandaty od kontrolerów biletów. Jeszcze problemu koleżeńskie z ala koleżankami wiec nie jest okey ! Na szczęście mam zajebistych przyjaciół !;p i wiem że jak do nich napiszę to mi zaraz humor poprawi ! a w sobotę jesteśmy umówieni na oblewanie pierwszej wypłaty wiec do soboty !!! będziemy wylewać swoje żale i zmartwieni ! każdy jakieś mam będzie się działo <3


 CIASTA CIASTECZKA KOCHAMY <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz