piątek, 29 czerwca 2012

Koniec roku

To już jest koniec.... dziś skończył się rok szkolny, dziś pożegnałam moją Kochaną 3c mam nadzieje że się jeszcze spotkamy. Bardo prze te 3 lata zaprzyjaźniliśmy się a także dobrze poznaliśmy wiemy co lubimy a co nie będę tęskniła za docinkami Kuby jeżeli chodzi o buraczka :) Inez za nią chyba będę tęsknić najbardziej była moja przyjaciółką prze 3 lata wiem o niej wszystko a o na o mnie o naszych wspólnych docinkach żartach robienie wos-u przez skepa ogólnie wspólnych chwil :))) Za naszą panią Izkę która była najlepszą wychowawczynią jaką miałam od 6 lat próbowała nam włożyć do głowy fizykę dobre zachowanie w ogóle spędzony czas z panią Iką było 100%. Moja 3c kocham cię !!!!
Piosenka która puszczali  na zakończenie roku można się  wzruszyć !!!! NIE ZAPOMNĘ WAS



:( :( :(

Co to był za mecz dlaczego Niemcy przegrali co się stało!!??? takie pytanie zadaje sobie pewnie każdy kibic niemczejąc drużyny. Myślałam że Niemcy maja szanse na finał i bez problemu wygrają z niemcy ale już prawie na m początku Balotelli no i po 35 minutach znowu :( już pod koniec pierwszej połowy było 2:0. Druga połowa nie wiem czy była ciekawsza wszyscy zawodnicy byli pod większą presja bo wiedzieli że to 45minut to dla nich ostatnia szansa, ale nic właściwie z tego nie wyszło chociaż było może nie dużo ale parę możliwości. Pod koniec meczu był przypadkowy karny przez dotknięcie łokciem piłki przez włoskiego piłkarza była to bramka honorowa strzelona prze Ozila. Zawsze chociaż coś. Wynik końcowy 2:1.
Wiem na pewno że nie bedę kibicować Włoskiej reprezentacji dla tego że przegrali z niemckam !!! głupi powód ale nie :) Więc Hiszpania pokażcie co potraficie i dajcie wpierdol włoskiej drużyny :) <3 Iniesta obroni każdą bramkę !!!

czwartek, 28 czerwca 2012

Już za 20 minut mecz

Za dwadzieścia minut rozpocznie się mecz Niemcy Włoch chce żeby Niemcy wygrali ponieważ uważam że na to zasługują maja dobrego trenera który ma swoją dobrą  taktykę i zawodnicy którzy graja na najwyższym poziomie. No i oczywiście jest tam dwóch polaków!! czy wystąpi  Klose Podolski mam nadzieje że tak <3 
A jak nie to jest tez Gomez Ozil który zazwyczaj świetnie dośrodkowuje.

..... A co z Włochami??? nie wiem mało o nich wiem ale słyszałam że trener w samotności opracowuje technikę ale 2006 zdobyli MŚ a w 1986 ME jak będzie teraz??? wygrają ??? na kogo stawia trener myślę że w ataku na pewno wystąpi Andrea Pirlo, no i oczywiście oni Buffon - Balzaretti, Chiellini, Bonucci, Cassani - Marchisio, Montolivo, Pirlo, De Rossi - Cassano, Pazzini. A jak będzie to zobaczymy !!! Nie możemy zapomnieć  o bramkarzu który w  meczu z Anglią obrabiał karne  po  doliczonym dogrywce!!!

                                                                      Niemcy 

                                                                  

                                                                       Włoch 


Pierwszy półfinał

I wczoraj odbył się pierwszy półfinał Euro 2012 w którym było wiele emocji łez radości. Mecz nie był zbyt ciekawy i Hiszpania i Portugalia nie kwapiła się do tego żeby atakować. Wielki BOS Portugalskiej drużyny Ronaldo niestety zawiódł miał 3 szanse 2 wolne z 26m i nic wszystko za wysoko. I tak pierwsza połowa skończyła się 0:0. Druga połowa nie zbyt ciekawa pojawiło się wiele żółtych kartek aż dziw że nie czerwonych było wiele niezgodności  trochę zmian ale to i tak nie pomogło i w drugiej połowie nadal było 0:0. I tego co się każdy mógł spodziewać dogrywka 30 minutowa i tu już było widać że Hiszpania wzięła się w garść mieli więcej okazji do strzałów nawet już by był gol gdyby nie Iniesta który nie dobiegł do piłki :(  Ale niestety dogrywka też bez bramkowa i doszło do rzutów karnych każda drużyna po 5 strzałów. już wszystko  i tu już wszystko zależało od bramkarza Hiszpanii  Iker Casillas i Portugalii  Gerard Piqué a że przeszli to Shakira z nami pobędzie jeszcze trochę w Polsce !!! Ricardo i się zaczęło na początku obydwaj bramkarze obronili szczały a potem niestety się  skończyło i piłki wlatywały do bramek... Ale Portugalia przegrała jedną bramką z Hiszpanią i to Hiszpanie weszli do finałów Euro 2012 i dzisiaj czekają na swoich przeciwników. Chciała by  tylko zwrócić uwagę dlaczego Ronaldo nie strzelał ani pierwszy ani drugi tylko ostatni i nawet nie zdążył się popisać.... błąd bramkarza ???? nie wiadomo!!! Wiecie że kibicuje Niemcom i  chcę żeby to Niemcy wygrali ale chciałam też żeby Hiszpania wygrała z Portugalią dlatego że nie lubię Ronaldo i Pepe który już tak z twarzy wygląda nie miło !!!!! A po drugie Shakira jest dziewczyną  
PS I jeszcze parę zdjęć !!!  Jestem w ogóle pod wrażaniem bramkarza Casillasa kolegę z klubu Ronaldo dzięki któremu Hiszpania znowu ma szanse na złoto. Co do dzisiejszego meczu to wieczorem coś napisze :) 

















wtorek, 26 czerwca 2012

finał ??? półfinał??

No i już niedługo półfinały a ja zastanawiam się kto będzie w finale i tak mi się wydaje że Niemcy i Portugalia!!! a może Hiszpania ???? chociaż jestem całymi kciukami w finale za Niemcami !!!! ale się zobaczy do zobaczenia jutro!! w pierwszym półfinale :D


                                                               &




Czas na wiśnie :0

Już niedługo wiśnie zakwitną i będziemy robić ciasta torty placki kompoty dżemy, już niedługo będę wam przesyłała  fajne przepisy podania wystroje :)




Zapraszam :)

Moja nowa pasja od jakiś 3 dni mecze piłkarskie. Szczególnie parę klubów i jedna drużyna piłkarska chodzi oczywiście o zespół Joachima Lowe. Kluby które mnie interesują to Borussia Dortmund w którym gra lewy Błaszczykowski i piszczek. A także Arsenal-u w którym gra Wojtek Szczęsny <3 a także urywki z meczów w których broni Przemek Tytoń czyli klubu holenderskiego. Wszystko zaczęło się od meczu Polska Grecja w którym grał Lewandowski on pierwszy mnie zainteresował zaczęłam szukać informację o nim w necie potem była nasza chluba bramkowa czyli Przemek Tytoń <3 zaczęłam szukać wywiadów, zdjęć, klubów i tak znalazłam strony internetowe klubów nawet jestem zalogowana  oglądałam szczelne bramki świetne wywiady. I tak sobie wymyśliłam że co poniedziałek będę pisała notkę o któryś z piłkarzy o ich klubie wywiady zdjęcia szalone bramki :) ale nie będzie to polegało na ty że będę kopiowała info z Wikipedii tylko po tylu wywiadach filmach na pewno sama mogę ułożyć taka biografię .... i już nie mogę się doczekać !!! <3. No więc po przeczytaniu tych wywiadów a właściwie oglądaniu okazało się że szczęsny jest świetnym bramkarzem i osobą towarzyską Błaszczykowski jest bardzo zabawny z poczuciem humoru


niedziela, 24 czerwca 2012

Czas na tartę truskawkową (smaczeego)

Składniki 

ilość porcji: 10

Spód:

220 g mąki pszennej

100 g cukru

150 g zimnego masła lub margaryny, pokrojonych w kostkę

2 żółtka

skórka starta z 1 cytryny

1 szczypta soli

Nadzienie:

100 g serka śmietankowego

250 ml crème fraiche

5 łyżek cukru

1/2 łyżeczki aromatu waniliowego

1 szczypta soli

Dekoracja:

500 g truskawek pokrojonych w plasterki

Metoda przygotowania

Przygotowanie: 50 min | Gotowanie: 20 min | Czas dodatkowy: 30 min, chłodzenie

1.Wymieszać razem wszystkie składniki na spód, pocierając je między palcami, aż połączą się w jednolitą kulę. Wstawić do lodówki na 30 minut. 

2.Rozgrzać piekarnik do 180 C. Okrągłą blaszkę wysmarować masłem i oprószyć mąką. 

3.Na powierzchni lekko posypanej mąką rozwałkować ciasto tworząc koło, a następnie wyłożyć je do przygotowanej blaszki. Piec przez 20 minut w rozgrzanym piekarniku. Wyjąć z piekarnika i odstawić, aby ostygło. 

4.Wymieszać wszystkie składniki na nadzienie i wyłożyć gotowy krem na ostudzony spód. Na koniec, na wierzchu ułożyć truskawki.



Pamiętajmy

Tego nie możemy zapomnieć 

sobota, 23 czerwca 2012







Musicie to zobaczyć

Pamiętajcie o chusteczkach bo ja sama się wzruszyłam, żal mi tych chłopaków :( ale przynajmniej wiedzą ile ludzi ich kocha i kibicuje !!!

http://www.ciacha.net/ciacha/1,111473,11968912,Co_powiecie_na_jeszcze_jedno_wideo_z_pilkarzami_w.html

A to jeszcze zdjęcia z meczów







Teraz kibicuje Niemcom ale o was  nie zapomnę i będę wam kibicować z Anglię do MŚ


Niemcy

Po prostu nie mogę się nacieszyć że Niemcom którym kibicuje od samego początku tak szczekają gole!!!
Są po prostu genialny jak się ogląda mecz w którym grają Niemcy to jest coś ciekawego dzieje się coś bramki a po bramce. Niemcy jako jedyni szczelili najwięcej goli zdobyli 12 punktów i bez problemu wyszli z grupy wczorajszy mecz półfinałowy był po prostu genialny Grecja nie miała najmniejszych szans Niemcy cały czas byli przy piłce i bramce Greków. Nie wiem co takiego mówi im Trener Loew ale działa. Osoby które szczelił bramki to wiec Klose Oziell i kurde nie pamiętam ale jak się przypomni to napiszę. Wiec ogólnie był 4:2 dla Niemiec ale mogło być 4: 1 gdyby nie było karnego dla Greków za rękę :( nie obronił ale to nic bo ni tak by wygrali bo było to już w ostatnich minutach. Pierwszy gol wypad w pierwszej połowie cała fala goli w drugiej !!!!
Co na dziś
piosenka hicior http://www.youtube.com/results?search_query=gusttavo+lima&oq=Gustat&aq=0s&aqi=g-s4&aql=&gs_l=youtube.1.0.0i10l4.104546.129668.0.132473.9.8.1.0.0.0.140.848.3j5.8.0...0.0.uAE008tISZI

i spotkanie Lewandowskiego w byłej podstawówce z dzieciakami :)
http://www.ciacha.net/ciacha/1,111473,11991024,_Panie_Robercie_Lewandowski__jak_zostac_wielka_gwiazda.html
Miłego oglądania warto <3 



środa, 20 czerwca 2012

:( :( :(

Cześć jestem strasznie wkurwiona :) ponieważ moja zasrana pani z matmy nie dała mi 4 chociaż miałam taką proponowana. Dobrze wiem że matmę znam na 4 odpowiedziałam ustnie na dwie kartkówki i jeszcze pomyliłam się tylko z tym Pitagorasem ale ja naprawdę wiem o co w nim chodzi suchar na maksa jestem wściekła na siebie na nauczycieli :(

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dziękuje

Robert Lewandowski

Przemek Tytoń

Wojtek Szczęsny

Kuba Błaszczykowski

Piszczała

                            ........................ Kocham Was!!!!................................................




Koniec nie wychodzimy z grupy !!

Był w sobotę mecz no i niestety Polacy przegrali ale widać było że się starali!!! Dziękujemy Tytoniowi i właściwie wszystkim piłkarze i niecha pamiętają że my ich kochamy zresztą już za 3 miesiące eliminację do mistrzostw świata.

......
Ja się cieszę bo moja drużyna której kibicowałam zaraz po polakach były Niemcy i niemy wygrywają wszystkie mecze i mają 12 punktów na dodatek wczorajszym meczu Dania brankę szczelił nasz polak Podolski <3 
.......
piosenka na dziś 
http://www.youtube.com/watch?v=Pm6IXg1oEL4 <3



wtorek, 12 czerwca 2012

No i jest remis, jestśmy z was dumni kochamy was

Noooo i jest jest gol Polska strzeliła a właściwie Błaszczykowski został naszym kochanym szczęściem.... Kolega Przemek świetnie bronił nie dał się udało mu się przez 90 minut obronić kochamy cię <3. Lewandowski coś dzisiaj słabo ale to nic.... Więc pierwszy gol wleciał w pierwszej minucie, nasz w drugiej. Pierwsza połowa przez ile?? 15 minut było ok polacy atakowali szło im świetnie piłka należała do nich potem coś wygasło w atakowali rosjanie w druga połowa należała do nas i do naszych piłkarzy. Uwielbiam naszego trenera który robi genialne miny i naszego prezydenta który też jest w tym dobry. No i nie mogę zapomnieć o kolesiu który komentował że nas trener powinien zmienia zmieniać i tak co chwile można powiedzieć gdzie jest kurwa zmian. Ale jestem zadowolona i idę spać do jutra buziaki aśka 
                                                               Remis 1:1

Polska Rosja

dziś wielki mecz ostatniej szansy no może przed ostatniej Polska Rosja wiadomo że Rosja jest lepsza i pokazało to w meczu z Czechami ale ja wierze w Polski zespół w Tytonia w Błaszczykowskiego w Lewandowskiego w naszego trenera który ograł na pewno świetną strategie.... Ja uważam że jak zremisujemy to i tak będzie dobrze musimy wierzyć w naszego bramkarza Tytonia. 

niedziela, 10 czerwca 2012

Niemcy Portugalia

Wczoraj mecz Niemcy Portugala oczywiście kibicowałam Niemcą... na początku było nudno pierwsza połowa to było takie podawanie piłki... niemcy bardzo dobrze bronili się żeby Portugalczycy nie wpili gola. Już wszyscy myśleliśmy że będzie 0:0 gdy piłkarz niemiec Gomez szczelili  gola dla niemc w 70 minusie dziękuje i kocham tą drużynę 

sobota, 9 czerwca 2012

Polska Grecja

Wczoraj wielki mecz Polska Grecja nie jestem zwiedzona chodziarz wiadomo było wiele momentów w którym mógł pać gol. Ale chciałam podziękować Robertowi Lewandowskiemu który już w 17.00 minucie szczelił   gola główką. I pierwsza połowa był nasza, w drugiej połowi coś się zmieniło było mniej energii??? nie wiem nie rozumiem też dlaczego Wojtek Szczęsny dostał czerwona kartę :(  ale muszę jeszcze wspomnieć o Tytoniu który wszedł za Szczęsnego i obronił karnego (kochamy Cię)  Więc nie podajcie się i grajcie dalej a my wam kibicujemy i was wierzymy Nie zapominajmy że dzisiaj jest mecz Niemcy Portugalia. I mam nadzieje że niemcy wygrają bo im zaraz po polsce kibicuje <3

piątek, 8 czerwca 2012

Przekąski na euro

Kanapeczki na imprezę

Zimne przekąski na imprezę muszą mieć niewielkie rozmiary, by goście, bez trudu i obaw o wybrudzenie, mogli sięgać po nie do talerza. Warto więc postawić na mniejsze, ale poręczniejsze kanapeczki.

Kanapeczki na imprezę:

Składniki:
- 3 bagietki
- 3 opakowania sera mozzarella
- 30 dkg szynki (parmeńskiej lub innej)
- 2 opakowania pomidorkow koktajlowych
- oliwki czarne lub zielone
- oliwa z oliwek
- listki bazylii
- sol i pieprz

Sposób przygotowania:
Pokrojone kawałki bagietki skropić oliwą z oliwek, układać na nich plasterki mozzarelli, następnie kawałki szynki oraz krążki oliwek. Na wierzchu ułożyć listek bazylii, doprawić szczyptą soli i pieprzu.



Sprytna sałatka

Jeśli zależy ci na czasie, ale jednocześnie chcesz zrobić na gościach dobre wrażenie, możesz przygotować sprytną sałatkę. Wszystko czego do niej potrzebujesz to ser feta, pomidory, oliwa z oliwek i listki bazylii. Sekret sukcesu tej sałatki tkwi nie tylko w smaku, ale również w wyglądzie. Każdy zaproszony gość otrzyma ją...w szklance. Efekt murowany.


Szybka sałatka na imprezę:

Składniki:
- makaron w kształcie ryżu (1 paczka),
- pierś z kurczaka,
- groszek, kukurydza,
- 1 ogórek surowy,
- kilka ogórków korniszonów,
- 2 ząbki czosnku,
- 7 jajek,
- 1/2 cebuli,
- duży majonez,
- pieprz,
- sól,
- 3 łyżki oleju

Sposób przygotowania:
Makaron ugotować dodając trochę soli i oleju, pierś ugotować z przyprawami, gotową pokroić w kostkę i dodać do gotowego makaronu, wsypać groszek, kukurydzę, pokrojone w kostkę ogórki, potrzeć czosnek, pokrojoną drobno cebulę i ugotowane i pokrojone jajka. Wlać 3 łyżki oleju, posolić i dodać pieprzu wg własnego uznania.






Euro 2012

Dziś wielki mecz Polska Rosja dziś się wszystko zacznie mam nadzieje że w tym meczu wygra Polska. ale tak na prawdę kibicuję niemocą (nie wiem dlaczego ale pamiętam że 4 lata temu zajelii  3 miejsce i ich gra mi się podobała) oczywiście w polskiej drużynie będę zapałem patrzyła na naszego bramki a także za naszego Lewandowskiego na którego wszyscy liczą !!!! <3

czwartek, 7 czerwca 2012

Cukierki

Nigdy nie robiłam cukierków ale kiedyś musi być ten pierwszy raz... hehehehe jak wczoraj robilam z babcią tiramisu to mi opowiadała jak robiła cukierki dla swoich synów (dwóch) i ja stwierdziłam że też chce spróbować i bez problemu znalazłam przepis. I jutro idę na zakupy kupuje składniki i robimy a oto przepis który znalazła.



Składniki:
400 g słodzonego mleka skondensowanego (niegotowanego) - 1 mała puszka
400 g gorzkiej lub mlecznej czekolady (w zależności od upodobań smakowych, ja dałam 50/50)
30 g masła
100 g cukru pudru
55 g posiekanych orzechów włoskich do posypania

Przygotowanie:
Do garnka/rondla wlać mleko skondensowane, czekoladę połamaną w kostkę i masło.
Podgrzewać na bardzo małym płomieniu do momentu rozpuszczenia się i połączenia składników, często mieszając, aby nie przypaliło się.
Dodać cukier puder.
Wymieszać dokładnie dla uzyskania jednolitej konsystencji.
Odstawić z płomienia.
Wylać do formy (najlepiej takiej wyłożonej woreczkiem lub papierem do pieczenia, aby łatwiej było wyciągnąć blat cukierkowy, aby go pokroić) i wyrównać.
Posypać posiekanymi orzechami, lekko dociskając je, aby się przykleiły.
Odstawić do wystygnięcia.
Włożyć do lodówki, aby masa stwardniała.
Kroić na małe kawałeczki.
Cukierki najlepiej przechowywać w chłodnym miejscu.

środa, 6 czerwca 2012

tiramisu z babcią

Dzisiaj z babcią robiłam tiramisu myślałam że będzie żle bo moja babcia ma dwie lewe ręce i sama w zasadzie nic nie robi wiec myślałam że będziemy patrzeć mi na ręce ale było całkiem ok i mam nadzieje że tiramisu wyjdzie mniam. A ja tak naprawdę wcale nie lubię tiramisu :( 
Mam dla was jeszcze podstawowy przepis!!! 

Składniki:
• 30 dag podłużnych biszkoptów do tiramisu
• 50 dag mascarpone
• 4 jajka, w temperaturze pokojowej
• 4 łyżki drobnego cukru kryształu lub cukru pudru
• 2 łyżki kawy rozpuszczalnej
• 50 ml likieru amaretto
• 2 łyżki ciemnego kakao

Wykonanie:
Kawę rozpuścić w niepełnych 2 szklankach ciepłej wody, dodać likier i ostudzić.
Do żółtek wsypać 2 łyżki cukru i utrzeć mikserem na puszysty krem (ucierać przez minimum 15 minut). Dodać mascarpone i wymieszać łyżką.
Do białek (można użyć wszystkie lub tylko 2 białka) dodać szczyptę soli i ubić na bardzo sztywną pianę. Stopniowo wsypywać pozostały cukier cały czas ubijając. Ubijać jeszcze przez kolejne 3 minuty, a następnie połączyć z masą mascarpone.
Połowę biszkoptów na moment zanurzać w kawie. Układać w naczyniach lub w jednym większym naczyniu szklanym lub formie żaroodpornej. Wyłożyć połowę kremu i posypać przez sitko połowę kakao. Ułożyć drugą warstwę powtarzając nasączanie biszkoptów i układanie kremu.
Deser włożyć na co najmniej 5 godzin do lodówki. Przed podaniem posypać tiramisu resztą kakao. Deser podawać schłodzony.
smacznego !!!!

Sałtaki w 15 minut


Mam dla was dwie sałatki które można zrobić w parę minut i się nim najesz i mamo z tracisz (a to ważne)


 Numer 1 

Sałatka z tuńczyka
 makaron 1 opakowanie 
 brokuły pół paczki 
 sól pieprz
 puszka tuńczyka w zalewie 
 ( majonez jak ktoś lubi) 

Ugotować makaron al dente (15 min) ugotować także brokuły w szczypcie soli (też 15 min) Jak wszystko się ugotuje mieszamy do jednej miski dodajemy tuńczyka. NO I JUŻ GOTOWE

Smacznego !!!

 Numer 2

Sałatka typu gyros
 2 piersi z kurczaka 
 3 pomidory 
 1 ogórek (nie  konserwowy nie kwaśny)
 przyprawy go gyrosa sol pietruszka pieprz czerwona papryka 
 jogurt naturalny 
 sałata 
 czosnek 

 Pokrój kurczaka  w paski lub kratkę włóż do miski zalej to oliwą z oliwek dodaj sól czosnek pieprz czerwona papryka. Usmaż gdy usmażysz odstaw do ostudzenia.W tym czasie pokój pomidora ogórka w kostkę. I zabierz się z sos typu czosnkowy. Pół jogurtu naturalnego, czosnek pietruszka sól. I GOTOWE

Smacznego <3

wtorek, 5 czerwca 2012

Lubie to !!!

wchodźcie i klikajcie Lubie to na blog moich inspiracji http://www.makecookingeasier.pl/  koleżanki super która nie tylko robi świetne zdjęcia potrawą ale też ma fajne pomysły i pasjonuje się tym tak samo jak ja hehehe.... W ogóle nie wiem czy zauważyliście że od kiedy jest Lubię to to na wszystkich stronach pojawiły się nowe fajne rzeczy które można polubić a to wszystko dzięki panu z ameryki który to wymyślił i myślę że wszyscy mu za to dziękują i ja też kochamy pana <33

poniedziałek, 4 czerwca 2012

odszczał od kuchni

wiecie po prostu nie mogę przejść obojętnie obok euro 2012 więc krótko o tym napiszę...
Więc wszyscy kibicują naszemu Lewandowskiemu z nr 9 który jest naszą Polską nadzieją.. Zresztą uważam że jest nawet ładniejszy od Ronaldo tylko już zajęty. Wiem że powinnam jako narodowa polakom kibicować ale w  nich wieże ale chyba będę kibicować Niemcom. Wiem dziwna jestem ale już 2 lata temu kibicowałam niemca nawet z ojcem się zakładałam i w tym roku będzie tak samo kasa nazbierana więc czekamy do piątku bo już za 4 dni o 16.10 będziemy grali z Grecją !!!

Truskwaki

No to już nie długo zaczniemy wielkie odliczanie.... jeeeee <3
No a ja wracam do kuchni czyli do dzisiejszego tematu truskawki .... każdy tak mi się chyba wydaje lubi truskawki. Ja lubię  truskawki za kolor smak i soczystość.Oczywiście hoduje na swojej działce truskawki i mam ich pełno dlatego jeszcze bardziej się cieszę szczególnie że to ja wyrywam chwasty heheheh. Ale z truskawek można zrobić też pełno pysznych rzeczych takich jak babeczki dżemy torty ciasta kompoty i szejki i koktalie....
                                ....................
Mam dla was przepis na babeczki z kremem i truskawkami

Składniki

225 g miękkiego masła
160 g drobnego cukru
225 g mąki
4 jajka
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
2/3 płaskiej łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 płaskiej łyżeczki sody oczyszczonej

Krem:
350 ml kremówki
4 łyżki cukru pudru
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
350 g małych truskawek
4 łyżki galaretki truskawkowej
1 łyżka gorącej wody


Wszystkie składniki na ciasto zmiksować bardzo dokładnie. Umieścić papierki w formie na muffinki, nałożyć ciasta, piec w temperaturze 175ºC przez 20 minut. Ostudzić na kratce.

Bitą śmietanę ubić z cukrem i ekstraktem z wanilii. Wyłożyć na ostudzone babeczki. Na górze układać przekrojone truskawki. Galaretkę zalać gorącą wodą, wymieszać do rozpuszczenia galaretki (można dodać więcej wody). Truskawki posmarować tężejącą galaretką, schłodzić.

Smacznego :)


niedziela, 3 czerwca 2012

Coś nowego

Mam już jeden blog www.kuchniaija.bloog.pl ale tutaj będę tylko pisała o super przepisach pięknych kuchniach i o tym co kocham w niby zwykłej kuchni <3 niektórzy ludzie lubią czytać księżyki a ja gotować i nie wstydzę się tego bo nie warto i o tym trzeba pamiętać

Moja druga pasja to dziennikarstwo więc mi jak coś odbiję to będę pisała jakieś swoje mini artykuły.... takie o miłości aktora takie moje przypały
 No a tak wogule to jestem Joanna (Aśka) chodzę właściwie kończę III klasę gimnazjum i wybieram się do szkoły gastronomicznej i do liceum o profilu  dziennikarski. nooo dwie pasję ..... Więc mieszkam w Luboniu moja ulubiona aktorka to Kaśka Zielińska, Kożuchowska, Socha ..... aktor to Tomek Karolak 
ulubione blogi to oczywiście mój (kuchniaija.bloog.pl) makelifeeasier.pl i makecookeasier.pl (Kasia Tusk i jej koleżanka ten drugi blog to ja kocham i codziennie go czytam) kasiazielinska.bloog.pl, anna-mucha.bloog.pl ....... no i to chyba wszystko jak na pierwszy raz co ?????