piątek, 29 czerwca 2012

:( :( :(

Co to był za mecz dlaczego Niemcy przegrali co się stało!!??? takie pytanie zadaje sobie pewnie każdy kibic niemczejąc drużyny. Myślałam że Niemcy maja szanse na finał i bez problemu wygrają z niemcy ale już prawie na m początku Balotelli no i po 35 minutach znowu :( już pod koniec pierwszej połowy było 2:0. Druga połowa nie wiem czy była ciekawsza wszyscy zawodnicy byli pod większą presja bo wiedzieli że to 45minut to dla nich ostatnia szansa, ale nic właściwie z tego nie wyszło chociaż było może nie dużo ale parę możliwości. Pod koniec meczu był przypadkowy karny przez dotknięcie łokciem piłki przez włoskiego piłkarza była to bramka honorowa strzelona prze Ozila. Zawsze chociaż coś. Wynik końcowy 2:1.
Wiem na pewno że nie bedę kibicować Włoskiej reprezentacji dla tego że przegrali z niemckam !!! głupi powód ale nie :) Więc Hiszpania pokażcie co potraficie i dajcie wpierdol włoskiej drużyny :) <3 Iniesta obroni każdą bramkę !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz